B&J thank u ebba





helg helg helg  sova ska jag göra. maybe the city imorgon. fredagar är bäst. jag skulle ej ha någonting emot att ha fredagar varje dag. dock glömde jag nycklarna på skolan och väl hemma vände jag ut och in på jacka, väska och nästan mig själv också tills det bara var att åka tillbaka till skolan och leta. greta hann före och tog dem. kanske lite sent bara.

gör det bara
Postat av: Anonym

nej, gumman stackars dig! åå men vi kanske kan ses på stan om du vill? :P men annars ses vi ju på söndag<3!

2009-01-09 @ 21:23:39
Postat av: ebba

oj det va jag förra gången förut också ! fick ditt mms :P !! va glassen god? ett bra val tycker jag :P !! hihhi

2009-01-09 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
snart tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0